||| ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟ |||


ΜΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ : στο αριστερό μέρος υπάρχουν αρχειοθετημένα σε θεματικές ενότητες τα παλιότερα κείμενα(με χρονολογική σειρά).Επίσης οι προσθήκες,οι εμπνεύσεις και τα καινούργια κείμενα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας άναρχης,παντελώς αποσπασματικής και άτακτης δημιουργικής διαδικασίας. Όλα αυτά συνεπάγονται την,χρονικά ασύμβατη με κάθε λογικό προσδιορισμό,δημοσίευση καινούργιων κειμένων σε ότι έχει να κάνει με το παρελθόν,το παρόν και το μέλλον.Αυτά.




Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Περι γυμνισμού

Πρόσφατα είχα μια συζήτηση με φίλους και ξαδέρφια περί γυμνισμού . Δυστυχώς κανείς από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση δεν είχε κάνει γυμνισμό για να μας μεταδώσει με γλαφυρότητα αυτή την «εμπειρία».


[Φιλική προσφορά του ιστολογίου,χωρίς να υπάρχει διάθεση εκφυλισμού του θέματος]


Στη συζήτηση δημιουργήθηκαν δυο αντίπαλα «στρατόπεδα» : οι μεν χρησιμοποίησαν επίθετα όπως «προκλητικό» , «πρόστυχο» , «μη φυσιολογικό» κ.ά.Οι δε απλά θεωρούσαν τον γυμνισμό ως μια αποδεκτή επιλογή , κάτι για το οποίο δεν χρειάζεται κάποιος να λογοδοτήσει . Οι του πρώτου στρατοπέδου λοιπόν θεωρούσαν πως δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος για να κάνει κανείς γυμνισμό και ήσαν πεπεισμένοι πως η θέα του γυμνού σώματος προκαλεί ορμονική αναστάτωση(sic) .


[παρομοίως]


Κατά την γνώμη μου ο γυμνισμός είναι απλά μια επιλογή που κατατάσσεται στην κατηγορία που ονομάζω «θετική διαφορετικότητα» . Όπως κάποιος είναι ομοφυλόφιλος για οποιοδήποτε λόγο έτσι απλά και κάποιος επιλεγεί να πάει στην παραλία γυμνός . Και το επιχείρημα «με ενοχλεί να τους βλέπω γυμνούς» χάνει κάθε υπόσταση από την στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των γυμνιστών πάει σε παραλίες που πάνε (μόνο) γυμνιστές ή σε παραλίες που δεν πατάει κανείς. Επίσης,όσον αφορά το επιχείρημα ότι «η θέα του γυμνού σώματος προκαλεί ορμονική αναστάτωση(sic)» , αυτό ακόμα κι όταν γίνεται γίνεται ακριβώς γιατί δεν είμαστε γυμνιστές και δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι γι’αυτούς η θέα του γυμνού σώματος δεν τους διεγείρει αυτή κάθε αυτή .. Αν ήταν έτσι σε κάθε παραλία γυμνιστών όλοι θα κυκλοφορούσαν με σηκωμένα τα πουλιά και θα γινόντουσαν όργια. Δεν είναι έτσι όμως (ευτυχώς ή δυστυχώς) . Ίσα-ίσα που φαντάζομαι πως ο βασικότερος λόγος για τον οποίο κάποιος επιλέγει να κάνει γυμνισμό είναι η αίσθηση ελευθερίας που προσδίδει να κυκλοφορείς γυμνός ..


Γι’αυτό λοιπόν , ας αφήσουμε τους ανθρώπους να τα βγάζουν όλα στη φόρα από την στιγμή που δεν μας ενοχλούν .

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Σκέψεις για τα πάντα και το τίποτα


Λοιπόν . Είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω να γράφω κείμενο χωρίς κάποιο αρχικό πλάνο στο μυαλό μου . Δεν ξέρω για ποιο θέμα θέλω να γράψω, δεν ξέρω γιατί θέλω να γράψω και το κυριότερο δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να γράφω τις προσεχείς στιγμές. Το ότι δεν έχω βρει ακόμα το θέμα , αυτό κάθε αυτό αποτελεί ένα θέμα το οποίο όμως δεν με καλύπτει.

Για να μην αναλώνομαι , σήμερα θα σας πω για την Ζωή , γενικά ρε παιδάκι μου , μα για ποιο λόγο έχεις πάρει αυτή την γκριμάτσα της απορίας και της σκέψης «μα καλά , που το πάει ο μαλάκας;» ;(ναι σε εσένα που διαβάζεις απευθύνομαι) . Ζητώ συγγνώμη που το παρακάτω κείμενο θα είναι σε α’ ενικό πρόσωπο , αρκετά επιθετικό και με μεγάλη δόση ισχυρογνωμοσύνης , πράγμα σπάνιο για τον πολυσυλλεκτικό και αντισυμβατικό χαρακτήρα του ιστολογίου. Επίσης ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη για τυχόν δυσκολίες στην κατανόηση των παρακάτω ή λανθασμένης ερμηνεία τους.

Έπειτα από έναν άγνωστο αριθμό χρόνων ζωής που έχω σπαταλήσει πάνω σε αυτό τον πλανήτη(ο αριθμός των χρόνων παραλείπεται για λόγους εθνικής ασφάλειας) έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα , από την δική μου οπτική γωνία .


Θα ξεκινήσω από τα βασικά λοιπόν , λένε ότι είναι μάταιο κάποιος να στενοχωριέται για θέματα που είναι ασήμαντα μπροστά στο τι γίνεται γενικά στην ανθρωπότητα.Και μπορεί όλοι να λέμε , «σκέψου ότι άλλοι πεθαίνουν από την πείνα» ή «μα δεν έχει κανέναν στον κόσμο,έχεις και παράπονο» για να απαλύνουμε τον πόνο μας από μια στενοχώρια αλλά μετά από λίγο αρχίζουμε πάλι την γκρίνια , τα δάκρυα και τις γνωστές μαλακίες . Οπότε αυτό («ότι είναι μάταιο κάποιος να στενοχωριέται για θέματα που είναι ασήμαντα μπροστά στο τι γίνεται γενικά στην ανθρωπότητα») είναι η μεγαλύτερη μαλακία που διαδίδεται από γενιά σε γενιά . Απλά δεν λαμβάνουμε υπόψη τι γίνεται αλλού γιατί ασχολούμαστε με τον εαυτό μας,την πάρτη μας.


«Η οικογένεια είναι κάτι ιερό, πρέπει να είναι δεμένη» κτλ κτλ
Γενικά έχω μια πληθώρα εμπειριών από πολλές οικογένειες αλλά και από εμπλεκόμενα σόγια(
sic,εδώ γελάω, μια που το έφερε το λογοπαίγνιο κάνε μια αναζήτηση στο google για την μεταλλαγμένη σόγια που πλασάρει η Monsanto) όπως οι περισσότεροι από εμάς. Η εμπειρία μου έδειξε ότι η λέξη οικογένεια (πέραν του στενού πυρήνα γονείς-παιδιά) στις πιο πολλές περιπτώσεις είναι μια μίξη πολλών αρνητικών παραγόντων : συνάξεις σε γιορτές και γενέθλια «πωπω πως μεγάλωσες αγόρι μου» , « που πέρασε ο γιος σου» , είναι σαν αυτό που λέμε στα αγγλικά keep up with the blabla(το επίθετο της οικογένειας) , θάψιμο πισώπλατα, κληρονομικά στη μέση , άσε που δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα ερωτικό με κάποιον συγγενή 2ου βαθμού (δεν λέω παιδιά,γιατί εκεί υπάρχουν ιατρικά ζητήματα). Σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει στήριξη μεταξύ των μελών μιας οικογένειας σε γεγονότα που χρειάζεται και κάποια άλλα θετικά αλλά δεν έτσι όπως θέλει να την πλασάρει η εκκλησία και όπως πιστεύουν πολλοί μικροαστοί.


Picasso_Demoiselles

Λένε επίσης ότι στη ζωή τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Ναι αλλά ούτε η φτώχεια την φέρνει , έτσι δεν είναι; Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία ούτε την δυστυχία , όπως και η φτώχεια δεν φέρνει την ευτυχία ή την δυστυχία. Απλά αυτή είναι μια φράση που επινόησαν οι άνθρωποι για να συμβιβάζονται με τις ανισότητες. «Μια ελίτσα στο τραπέζι,ψωμάκι και φέτα»… Γιατί ρε μαλάκα να συμβιβάζεσαι με αυτά και ο άλλοι να μην ξέρουν τι έχουν . Αλλά έτσι είναι το κοπάδι,η μάζα. Πάντα ήταν έτσι και έτσι θα είναι πάντα.

Η ζωή επίσης είναι άμεσα συνυφασμένη με τον Θεό , την Θρησκεία και τους τηλε-παπάδες . Α, ρε παιδιά μην το ξεχάσω, ας σκοτώσει κάποιος τον μαλάκα τον Άνθιμο[παίζει να με βάλουν και στην φυλακή για παρακίνηση δολοφονίας!], είναι εμετικός ο τύπος . Όπως εμετικό είναι ότι έχει να κάνει με συγκεκριμένα μοναστήρια ανά την Ελλάδα και ειδικά στο Αγ. Όρος.Λοιπόν πιστεύω ότι είναι σεβαστό να πιστεύει κάποιος όπου γουστάρει αρκεί υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές.Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα με την ορθοδοξία έχει παραγίνει.Πρέπει να γίνει άμεσα διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας και να αρθούν όλα τα εγκληματικά προνόμια της Εκκλησίας της Ελλάδος . Όπως επίσης να μην κάνουν ότι γουστάρουν οι ηγούμενοι στο Αγ. Όρος. Μόνο από την απαλλαγή των τελών ταξινόμησης των αυτοκινήτων στο Αγ. Όρος το κράτος χάνει το χρόνο 1 εκατομμύριο ευρώ.Για να ξέρουμε για τι μεγέθη μιλάμε..Τέλος πάντων.

Αυτά για την ώρα .Θα επανέλθω σύντομα με ένα θέμα που έχει να κάνει με την τέχνη.